2010年8月16日 星期一

2010 一家四口快樂遊 - 第二天

吃過早餐,到酒店對面的蓮湖看看,順便影啲全家福相。原來上次影全家福,已經係一年前了。





現在不是荷花盛放的季節,待明年六月,一定再來探探蓮湖。








雖然只有短短兩天,真係好有渡假 FEEL!








大堂內的木刻家








買了兩張書籤給花小姐打打氣。













再到泳池游下水,返房抖一會,便要離開了。昨晚天黑,沒有把酒店到食肆的路記下來,而家補做。


離開酒店右轉





路經蓮湖花園





走到路口再轉右





一直行





便會看見不同的店鋪





我們選擇了這間相聚一刻,因為.......佢地話要坐鞦韆喎!





食物還算可以,價錢合理。





吃完飯走到對面馬路的恆豐酒店





這裡有大巴到深圳,每半小時一班,車程一小時卅分鐘。雖然車程較火車耐,但在回程的時候,大家都想閉目養神,相對坐車到火車站再轉車,也是一個不錯的選擇。





返屋企 lu,約好花小姐和花少爺,下年七月,再來一家四口快樂遊。





4 則留言:

  1. HAPPY DAY 好靚喎,下次我有去,間房似套房,租二間便多人住都得,好大間,點解無你全家福相,妳個女好唔同樣,是不是又減磅。
    [版主回覆08/17/2010 22:51:00]我都好想同你地去玩,我已經同花老爺講,如果可以約埋你地一齊去玩就好啦,D區啱晒我地,又有麻雀枱,外面就係泳池,各式其式。晚上一齊出去食小肥羊,啱晒!
    只於話租二間房可以好多人住,我諗就唔得啦,花老爺年紀大咗,性格古怪,我地一家四口,我話間房咁大,下次可以租一間,佢同啲細路一齊話唔制,點都要租兩間房,叫佢迫埋一齊瞓,佢一定唔肯
    咁難得一齊去玩,我迫佢地影咗幾張全家福,出黎食飯俾你睇。

    回覆刪除
  2. 間酒店真係好正喎 ,食物都好吸引呀
    [版主回覆08/20/2010 08:41:00]係呀,希望有機會同靚仔媽咪、哥哥們一起去玩,見到張麻將枱已經諗起佢地,哈哈!

    回覆刪除
  3. 花師奶一家出遊真開心!!
    [版主回覆09/14/2010 10:26:00]Thank you.

    回覆刪除
  4. 中秋節快樂
             

    回覆刪除