2008年2月15日 星期五

2008 北京遊 - 第四天之二

離開八達嶺既時候,原來打算在八達嶺的北京炸醬麵(長城店)食午飯,然後出發到定陵。不過師傅話長城的飯店都是砍人的,很貴,要食炸醬麵就留返去天壇附近既北京炸醬麵老店食,佢仲介紹我哋到定陵的餐廳午膳,因為那兒是國營飯店,不會亂收費的。就這樣,我哋就幫襯咗呢間飯店啦,好多年冇幫襯過國營飯店,啲食物不過不失,價錢亦中規中矩。遊完定陵,師傅載我哋去公路影水立方和鳥巢。因為暫時兩個場地都未開放,四周仲係地盆,啲人影相就咁企起條路度,新聞都有報導過呢個奇景。影完相返酒店上網online check-in 後日走既機位。之前打電話去大董烤鴨訂位,服務員話一星期都冇位,打算轉全聚德,諗諗吓,咁巴閉,點都要食到你。再打電話去問︰我聽日返香港,好想食你啲鴨,可唔可以幫吓我。終於比我攞到張5:30既枱,嗱嗱聲打的去見識吓先。真係聞名不如見面,成本菜譜好似一本畫冊,每碟餸都好似一幅畫,搞到我好似食緊法國菜,味道亦唔錯,我哋好守時7:00前還枱。食飽飽打的到西單,西單相等於香港既旺角或者銅鑼灣,先到最大既書店-北京圖書店,雖然只係買咗幾本書,都留連咗成個鐘。再行去西單商場,行咗一陣,正打算買嘢,商場保安趕客,唔係嘛?8:30閉門
可能啲細商場早啲收啦。到附近大啲既商場買咗啲迷你冰煻葫蘆做手信,又買咗支紅酒同零食,返酒店lu。

 

定陵餐廳

 



 

定陵入口

 



 



 



 



 



 

明朝皇帝日常佩帶既皇冠

 



 

唔明點解啲人咁鐘意掟錢?

 



 



 

看水立方和鳥巢的公路

 



 



 



 

西單

 



 



沒有留言:

張貼留言