2008年2月15日 星期五

2008 北京遊 - 第四天

第四天 - 今日係成個行程最開心既一日,亦有奇遇。今日約咗師傅去長城和定陵。師傅7:30到達和平賓館接我哋,春節的早上交通暢順,未夠9點,我哋就到達長城八達嶺纜車站。等到9:00,就坐纜車直達八達嶺好漢坡。點解咁少人既?我有冇去錯地方?因為係坐纜車關係,未到9:30已經到達好漢坡,啲人都未行到上黎,梗係少人啦。玩到10點到,都影夠相啦,但係冇理由咁早走架,見到對面另外一個山嶺,咪過去行吓囉,初時都有十個人到,嗰幾個人走埋之後,得番我地三個。老爺話︰咁難得冇人,不如擺吓post影吓相。如此這般,我地好開心咁玩咗20-30分鐘,點解仲係冇人上黎既?玩到成11點,走既時候,見到一個年青人移開入口前既一塊鐵牌比我哋離開,先發現原來呢個山頭係唔比入既,我地入黎既時候年青人未開工,但係佢一路望住我哋,並冇騷擾我哋,好有耐性咁等我哋走,可能係政府要求對遊客有禮掛。咁難得可以包起嗰長城山頭黎玩,真係令我哋畢生難忘。


長城八達嶺的索道















































努力不懈的攝影師





就係呢個牌,令我們有一個難忘的奇遇。





沒有留言:

張貼留言