2007年7月27日 星期五

2007 東京遊 - 1

7月28日 晴
10:35 CX520 香港 – 東京






由集合至上機都非常順利,滿以為準時起機,原來暑假期內太多飛機升降,排隊起飛等咗30分鐘,最後11:05左右起飛,到達東京差不多下午五點。






領隊集整團友上旅遊巴後,出發到第一站 – 台場。由於事前已刨好旅遊書,決定集中火力在彩虹橋拍照和參觀DECKS 商場內的一丁目商店街,一丁目商店街是由布景板堆砌成的噱頭景點,重現昭和時期下町庶民風情。在懷舊的氣氛下,少不免是出售一些零食、和菓子、串燒等。


彩虹橋



DECKS 商場內的一丁目商店街

















DECKS 商場的6/F和7/F是台場小香港,是售賣中國食品的雜貨店和多間中華料理的地方。大部份的餐廳都是面向彩虹橋,我們的晚餐亦是在6/F其中一間中華料理內。相比香港的美食,餐廰內的食物當然不值一提,但我家老爺話OK喎。導遊話最受日本人歡迎的中華料理係 – 麻婆豆腐

因為好奇,我留意咗幾日,發覺好多中華料理門前的照片都有麻婆豆腐和杏仁豆腐,真係信不信由你啦





我們晚飯的飯店 - 太陽樓









飯店內的夜景 - 彩虹橋





去完台場,出發去今晚住宿既新橫濱太子酒店。返到酒店已經10點鐘,導遊約咗我地10:30去行夜街,佢帶咗我地去隔兩條街好多食店既地方就放低我地。以我估計附近應該係寫字樓區,大部份食店11:00關門,我地行咗一陣就去便利店買嘢食返酒店休息。


新橫濱街頭











新橫濱太子酒店








沒有留言:

張貼留言