2010年1月25日 星期一

三美圖 - 1

週末跟三位美女下午茶,花師奶見到呢班美女,真係唔食都飽晒,好似食埋甜品咁好味添。


大靚女讀小一,成個大家姐咁款,幾有台型?



小雪人



話說花師奶見到張 BB 椅,就放低 B女影相。



點解你放低我走咗去?我好驚喎‥‥



大姐姐即係走去氹返 B女,幾有家姐風範?



之後,花師奶搵部電話同 B女玩‥‥


你又想搞咩?



有咩睇架?



原來又係整古我,我唔同你玩。



之後,花師奶同 B女去商場玩。


睇下花師奶今次又想點先?



哈哈哈......花師奶扮鬼臉又幾好笑喎




咦?花師奶走去邊?我都無話你走得。喂!返黎呀.....



花師奶去咗邊?花師奶走咗去同小靚女玩嘛。







姊妹情深



三斤揹兩斤



1 則留言:

  1. 花師奶
    好耐無入來探你,你好嗎?
    呢輯相好靚呀,用左乜野鏡呢?
    [版主回覆02/01/2010 00:17:00]真係好耐無傾計,囡囡讀咗一個學期,應該適應咗,係唔係覺得佢長大咗好多呢?
    今次影呢輯相,係用 24-105 鏡頭。

    回覆刪除