2009年7月24日 星期五

2009 颱風下祈福之旅-3

最後一日行程,天氣都算唔錯,原來打算到祈福農莊玩,點知已經結業。食完早餐,到巴士站買回香港的車票,團友們繼續各自各精采,有啲團友打羽毛球、有啲打桌球,我帶三嫂去修甲,第一次見人在腳甲劃花,都幾得意。





天氣咁好,一啲都唔似打緊風。





逐隻腳趾甲畫花,我仲以為只有水晶甲或啫喱甲先可以咁做,原來普通甲都可以畫,修甲連畫花都係五十元,幾抵玩。





各有各節目之後,兩點鐘集合食午飯。今次揀咗呢間中山小炒,食妙齡乳鴿。





食乳甲之前,三佬仍然念念不忘虎皮尖椒,到順德小炒打包一碟釀尖椒、一碟豉椒尖椒,一放低,當然即刻清盒。





妙齡乳甲果然係招牌菜,除咗呢碟之外,跟順德小炒相比,無碟得。









食飽飽從這個巴士站打道回府。





旅遊車到了東莞虎門附近塞車,咁啱其中一位團友肚痛,塞了差不多四十分鐘,有兩位團友決定落車去洗手間。點知,這時候車道通了,旅遊巴士司機講明通車唔會等人,要團友自行想辦法回深圳。咁點算..........


剛想打電話通知團友到深圳灣匯合,誰知一位好心的司機幫團友追上我們,加上旅遊巴司機慢駛,十多分鐘後,團友終於趕上車。


這位就是好心的司機





返到深圳後差不多天黑了。





颱風下的祈福之旅在快樂的氣氛下完滿結束。


1 則留言:

  1. 花師奶
    甘岩呀,我地都係上星期一去左棕櫚島啦,好好玩呀.
    我地就好好彩,酒店比我地改日子,等個風球過左先出發,3日都係好好天.
     

    回覆刪除