2009年2月21日 星期六

我的運動日誌

今日好想懷念下自己做運動的歷程。因為本身非常之咁唔鐘意陽光與海灘,對水上活動亦極之討厭,從來沒有做運動的習慣。兩年前,在機緣巧合之下,認識了瑜伽。


第一間認識的 Yoga Club 便是 Pure yoga,雖說也有試玩其他 Yoga Club,但試玩了Pure 之後,真的不作他想了。可能我認識瑜伽的時候,剛巧籌備開朗豪坊分店,價錢便宜得很,不到五百元的月費,便可以無時限任玩了。據說以前是以每堂百元計算的。


奇怪得很,玩了差不多兩年的瑜伽,需然有一點點的進步,但下身的筋仍然硬得離譜,大部份的動作仍是做不來。在差不多完成兩年合約時,又碰巧陪朋友試玩Pure fitness。以前一直以為 fitness 是踏單車、行樓梯機、滑雪機等,但時間配合較瑜伽容易,最後也就轉玩 fitness + yoga 的 plan了。


在參加 fitness 的初期,也有試玩 fitness 的 group class,但總覺得手腳不協調,更別說 body combat 那些高難道的課堂。又過了一個月,為了陪另一位朋友試玩,嘗試了 body combat 和 step 等課堂。雖然仍是手腳非常不協調,加上打拳等動作,更是能力之外。很奇怪地,在玩了幾次之後,竟然漸漸上了軌道,現在更租了私人 locker,方便經常到會所做運動呢。現在連同月費,每個月花上七百多元,加上花費的時間,希望可以換來健康的身體。到今天為止,課堂後仍會周身骨痛,未知何時,肌肉才夠強壯,可以暢快地做喜歡的運動呢!


10 則留言:

  1. 手腳非常不協調 <==me too!!
    [版主回覆02/22/2009 08:32:00]經過幾個月的努力,依家好啲啦,你呢?係唔係都做開 group class 呢?有機會分享吓。

    回覆刪除
  2. 無呀,我以前有上過健康舞/跳舞班,而家無咩做運動,都想係香港區搵間做下~
    [版主回覆02/22/2009 10:25:00]好呀!希望妳都會搵到適合的運動,大家可以一齊分享。妳的blog 內相片好靚呀,去完新加坡覺得點呀?我家人就一啲都唔喜歡。

    回覆刪除
  3. 吓?我覺得新加坡幾好喎,又多野食,空氣又好(台灣好差)(泰國太熱),我去左四五日,遊左兩三日,都覺得未行晒,可以再去!
    [版主回覆02/22/2009 22:43:00]英雄所見略同,我自己就幾鐘意新加坡,可惜花老爺和謙哥仔唔鐘意,相信再遊新加坡的機會不大了。

    回覆刪除
  4. , 你好, 想問下 700元月費, 係唔係包yoga & fiftness 課堂呢?
    可以各區會所嗎?
    心急人.

    回覆刪除
  5. 明日去 pure fitness, 睇下可唔可以平少少入會. 因為之前簽了4年 planet yoga, 580月費. 所以好擔心咩價至係ok. 個個唔同. 有些人可以380...所以轉去新會所.真係無所適從.幾錢會費才是合理.
     
    [版主回覆05/31/2009 23:02:00]我簽兩年續會,好似五百幾月費,加埋租 Lock $150/月費,加埋七百幾。你放心,Pure 人人的價錢一樣,絶無海鮮價。如果你真係入會,睇下約唔約到一齊上堂?我只參加朗豪坊 fitness + 4 堂 yoga。

    回覆刪除
  6. i'm thinking to join pure yoga langham, but for your package is fitness + yoga? do u like it and how is the atmosphere ?
    [版主回覆06/05/2009 21:26:00]你之前有無 join 過 fitness or yoga?我之前玩咗瑜珈年幾,後來陪朋友玩 fitness one week free class,又覺得幾好玩。而家改咗 package unlimited fitness + 4 class yoga,每星期上兩至三次 fitness class,一堂 yoga,都覺得頗適合。
    初初上 fitness class 都幾辛苦,我而家都唔係堂堂玩到。如果你有時間,可以試咗一星期既 trial membership 先。Pure 都幾好,唔太 hard sell,玩完唔 join 都唔會煩住你,但相對價錢都幾貴,我估兩年 plan 大約五百零蚊個月,你睇睇啱唔啱 budget 啦。
    我多數上星期一、三、四既 6:00pm 堂,又或者六、日既上午堂,如果有興趣,可以約埋玩既。Yoga or fitness 都得。
    你問我鐘唔鐘意朗豪坊 pure 氣氛?因為 yoga 講靈修,啲朋友仔會少啲交流,一入 yoga 房要靜。Fitness 嗰邊啲朋友仔會 friend 啲,見到面會打招呼,傾下計,都幾開心。畢竟,喜唔喜歡都係自己既感受,你可以上去玩吓先。

    回覆刪除
  7. thanks for ur detail information ah ..i'll think think sin ..cos i had a very very very bad experience at Planet yoga and Modern Beauty before..
    but overall, i got some good reviews about Pure, so i'm just thinking to go for Langham or Cwb ...
    [版主回覆06/08/2009 14:48:00]未玩 pure 之前,我分別跟兩位嫂嫂試玩過 Planet and Pure,講真,論價錢,Planet 吸引好多。All club 三年約,月費約三百多元。當時我 join Langham,one club $4XX。但論環境、師資,我覺得值得俾多百幾蚊。一年多後,我陪朋友玩 pure fitness,又覺得好好玩,咁又俾多一百蚊,變成五百幾月費,fitness + 4 class yoga。
    你話 have bad experience at Planet and Modern Beauty。 係太 hard sell 定點?因為 pure 都算 hi-end,所以 sales 唔太 hard sell。上次我帶朋友去玩,最後都無 join,個 sales 都無 hard sell。
    如果你淨玩 yoga,CWB 多啲外國人教,Langham 多啲中國人教,各有各好。我鐘意中國人教,我覺得佢地執 post 有心機啲。如果你想玩 fitness + yoga,便要到朗豪坊,CWB沒有 fitness club的。

    回覆刪除
  8. MS.花師奶,
    早晨呀, 好開心,我終於受不住引誘 入左PURE-F 啦.
    由7月開始. 有可能會撞見你架.到時多多指教.呀
    [版主回覆06/12/2009 10:57:00]你會唔會上到每晚六點的課堂?那段時間我多數會上堂。如果啱時間,你通知我,到時見。

    回覆刪除
  9. ceceila. 而家星期日都有一堂瑜珈. 上星期日你有冇上呢堂呢?
    [版主回覆07/14/2009 12:11:00]有呀,上星期我和朋友上了 2:30 的 hot,今個星期和下個星期要去旅行,要休成十日 八月頭返香港先可以再約啦。

    回覆刪除
  10. 要玩得開心盡興呀!. 等你回來睇靚相呀!
    [版主回覆07/14/2009 19:03:00]一定一定

    回覆刪除