2008年8月17日 星期日

東莞莞城旗峰山鉑爾曼酒店-2

第二朝起身,落地下餐廳食自助餐。嘩!個自助餐真係誇張,唔怪之得訂房個姐姐話一定要食 Pullman 既自助餐。上次亞哥佢地去玩,已經話個自助餐好正,之但係估唔到,早餐竟然誇到有巴拿馬火腿,仲抵死到有人 stand by 個切片機前新鮮切出黎。


因為要游泳和玩 fitness,未敢食太多,拍照又給阻止,匆匆拍了兩張相,下次再去食過。


老爺選擇到室外泳池晒太陽,我就去咗 fitness 玩左半個鐘,啲設施好新,諗住續樣慢慢玩,點知後來又幾個男人入黎,又影相,又嘈。唉!唯有走啦。後來服務員話我知其中一個係 "明星",係度影相。無得做運動,咪上房換泳衣到室內泳池浸三溫暖,咁啱播緊奧運,我就係暖水池一路浸一路睇奧運。一個人包池半個鐘,有人入黎,施施上水搵老爺。


出到室外池見到老爺啱啱煎完豬扒起身,佢晒咗個幾鐘,佢話吹住風晒太陽,超正!之後上房再瞓多覺。話返轉頭,間酒店真好,我問可唔可以 late check out?櫃枱竟然話已經自動幫你做咗三點先check out。


終於 Hea 到兩點鐘,要食飯同走人返歸陪細路食晚飯。















2 則留言:

  1. 如果打的去東莞火車站,要幾多錢及需時幾耐。我在EC2thailand看見妳的介紹

    回覆刪除
  2. 我對國內認識也不多,以我所知,東莞火車站即東莞常平,莞城東站即東莞寮步,我估打的約30-45分鐘,東莞火車站 (常平) 與樟木頭距離約15分鐘車程,打的都要40元,我估東莞火車站去莞城車費要百元。公車方面,東莞火車站附近有個東莞汽車站,有公車往莞城東站的。因為莞城不接近鐵路,從深圳到東莞,建議還是坐大巴,除非你另外有原因要去常平。

    回覆刪除