2008年7月21日 星期一

泰國之旅 - 芭提亞之二

又係美好的一天,在酒店食早餐,然後到泳池浸一浸,再出去 BIG C,大小姐要整假髮。今日BOOK 咗 一點去 LET'S RELAX 做 HERBEL BALL MESSAGE + FOOT MESSAGE。老爺就在我們整假髮的時候去咗影沙灘。之後匯合食晏,一齊去爽爽啦。


LET'S RELAX 的評價各異,總括黎講,SPA 唔掂,HOT STONE 就毀譽參半,HERBEL BALL MESSAGE 最穩陣,亦係最平,1000匹埋單。做完之後,仲有好好味既芒果糯米飯。之前老爺問︰今日做咩?我答︰1000匹既嘢。佢再問︰點解禽日係300匹,今日要1000匹。我答︰因為唔同素質。佢又問︰啲貴嘢我唔啱,我唔做 SPA。我又答︰1000匹並唔係貴嘢,SPA最少3、4千,食懵你。按完之後︰嘩!好正喎?點解禽日唔黎呢度?點解去豬肉場。我︰頂!我點知啫,我兩度都未幫襯過,你都 SHORT既。就係咁,完成咗泰按之旅啦。因為少爺同其他團友唔鐘意MESSAGE,明天相遇之後,無得爽爽 LU。


揼完骨骨就帶亞囡去另一個港人景點︰探炳嫂去也。事前已經俾咗心理準備大小姐,佢仍然覺得好震撼。買完手信,返酒店放低,之後到隔離睇人妖秀啦。一小時十五分鐘既人妖秀算係見識見識。睇完啱啱好去兩條街咁近既頌塞食晚飯。除了生蝦刺生好食之外,其餘都不過不失而已,無特別驚喜。食完晚飯,又行吓夜街,就返酒店覺豬豬。明天到曼谷見少爺仔,好掛住佢呀!


酒店早餐 - 不過不失





酒店泳池





早上的芭提亞沙灘





LET'S RELAX









人妖秀





頌塞餐廳


\









沒有留言:

張貼留言