2008年7月20日 星期日

泰國之旅 - 芭提亞之一

今次一家四口分兩批去泰國,我和老爺跟大小姐先兩天到芭提亞,之後少爺跟團友一家到曼谷匯合。


今朝一早搭泰航 TG603 到曼谷,0800機,好彩團友教咗我做網上check-in,只需要一小時前到達機場。原先老爺想食大家樂早餐,老人家要飲奶茶喎,但實在太多人,唯有妥協到 T2 Check-in 及吃早餐。T2 人流少好多,我地去咗茶餐廳食早餐,之後就上機啦。


一早已經定好 BELL TRAVEL 去芭提亞的座位,150匹/位,可惜去到地下七號閘,十點班車走咗,只好等十二點班車。仲有個幾鐘頭,在泰國機場閒閒逛逛。原來在DEPARTURE 和 ARRIVAL 之間有一層餐廳,選擇都幾多,亦有些小食亭。逛到十一點幾就到地下層等上車。


下午二點左右到達芭提亞,在芭提亞的巴士站轉車往酒店,TIM LEUNG 已經在 IBIS 等我地,俾人妖秀啲入場劵,同埋教我地點去 "金手指" 做泰按。


CHECK-IN 間雙人房好細,而且大小姐要加 $$,問家庭房,加埋三人早餐,約420港幣,是但啦,轉咗間家庭房。家庭房有張雙人床 + 張上下格床,都幾好。放低嘢就行咗去沙灘路搭雙條去飛機撞樓商場。食完 BUGBER KING,走去前面搵 "金手指"。TIM LEUNG幫手BOOK平100匹,300匹雙鐘。簡簡單單、乾乾淨淨的一處地方,按得幾舒服,按完已經係六點幾啦。


行返去 CENTRAL PLAZA FOOD COURT 搵食,今次都係食 ZEN,食物質數依然咁高,侍應面口仍然咁黑。好奇怪,泰國大部份餐廳的侍應都幾好笑容,點解 ZEN 既侍應可以咁口黑面黑既?


BELL TRAVEL BUS



 


IBIS PATTAYA HOTEL





IBIS FAMILY ROOM






芭提亞爽條





BURGER KING





DINNER AT ZEN






NIGHT MARKET AND WALKING STREET






街頭紋身 - 勁!





沒有留言:

張貼留言