2007年12月21日 星期五

2007 華東遊 - 第二天

第二天
早上在餐廳吃完早餐,到地鐵站3線的上海火車站坐地鐵到多倫道。多倫道是名人街,建築物都保持得很好。跟新天地不一樣,多倫道仍然是民居,早上到此可了解當地居民生活。

 

多倫道文化名人街

 



 



 



 





遊罷多倫道便要回酒店取回行李,因為到杭州的和諧號火車要在上海南站上車,所以要預時間從酒店坐地鐵到另一個火車站。我家老爺一直都聽唔明我講要由上海站搭地鐵到上海南站坐和諧號,唔知要預時間坐地鐵,到我同佢去上海站---既地鐵站搭地鐵,佢先明上海南站唔係上海站既南廣場,係要搭30分鐘車既地鐵,卒之衝到上火車已經係最後一個旅客,仲未食晏添。去到杭州,第一件事搵食先,點知杭州站既 Food court 好恐佈,唔見有客人,反而站旁既 KFC 就人山人海,要等位食雞,香港價錢,消費頗高。不過老爺話啲雞好食過香港 KFC,比較有雞味同滑啲。

 



 



 


杭州整個行程都在天陰陰、水濛濛的環境之下完成。久仰西湖美名,特別安排住在西湖旁的望湖賓館。原本打算在杭州的晚上到西湖賞月,但天氣不是很好,加上寒冷,浪費了湖邊的房間。

話說吃罷KFC後到地下既的士站等的士,勁多人,等咗半個鐘先上到車,約廿分鐘就到咗望湖賓館。Check-in之後就馬上到西湖行吓,一到西湖立即比啲艇夫圍住,梗係講價坐船遊吓湖啦,最後120蚊成交。點知天氣唔好,五點就黑晒,搞到上船既時候周圍都漆黑一片,船家介紹我哋上船行十分鐘食農家菜,但係我哋搵既都搵唔到路又唔見的士,嚇餐死。好彩撞到艇夫收工,帶我哋行出去,一見到大路同的士,即刻打的去清河坊,唔敢留低食農家菜,怕食完無車走。之後先知道,原來應該早上遊船,上船的地方是郭庄,向前行風景很美,約前行十多分鐘便到達吃農家菜的地方。可惜當時天黑,根本睇唔到嘢,加上天氣唔好,又有雨,嚇餐死。

 

西湖旁的艇伕



 



 



 

 





清河坊是杭州的一條舊城仿古街,有點似香港的宋城。因為有歷史背景,整條清河坊滿是百年老店。有百年老店—天堂傘、張小泉剪刀、胡庆餘堂(胡雪巖開辦的藥店)、回春堂、音樂盒的店……我們在其中一間百年老店 – 狀元樓晚膳。

 

 



 

很好吃的杭州菜

 



沒有留言:

張貼留言