2012年1月31日 星期二

一家四口新春中山遊 - 第二天

第二日,HEA 到十一點先起身,施施然到交通大廈的一品粥食早午餐,原先想食粥邊爐,班大帝見到點心又話想飲茶,最後變成了一頓點心 + 小菜的早午餐。




眼見要人頭湧湧,又要等位,心想這間酒樓的水準應該唔錯,果然食物水準較預期中理想。


第一碟葱油豬手真係頂呱呱,豬手爽口、醬汁惹味,馬上追加一碟。點心不過不失,到是特別推介的义燒包就唔多掂。最後再點 "是日例湯" 和 "乳鴨焗飯",竟是原飯煲上的 "原盅湯" 和 "煲仔飯",早知就叫少啲點心,唔使浪費食物啦。



食完飯行下步行街,又打道回酒店玩電腦,傍晚到脆肉鯇之鄉 - 東昇鎮,見識下用千幾萬打造的 "脆肉鯇廣場"。

從富華酒店搭 28 路或 210 路巴士,約半小時便到達東昇鎮的脆肉鯇廣場。







一如所料,點睇都唔明用咗千幾萬既廣場有何特別之處?請教路人哪處的脆肉鯇好吃?路人教路坐電動車到 「美味園」。


約十分鐘車程, 加8蚊雞,就到達美味園。










哎呀!花老爺擰咗我去餵魚呀.......救命呀........



好彩花師奶救咗我,仲幫我打咗花老爺一身花家在外邊玩咗一陣,到環境非常之麻麻的內堂點菜。

脆肉鯇每斤 28元,一定要原碟叫,每條魚包括四種吃法。打邊爐、蒸魚腩、炸頭腩和炆頭腩,原條魚就變咗呢八碟了。



用魚片打邊爐當然非常鮮甜;蒸魚腩又爽又甜;炸頭腩雖然香口,但略為油膩;炆頭腩就認真麻麻。


 


除咗脆肉鯇外,呢度既荔枝炭燒鵝皮脆肉嫩,忍唔住都叫咗個例牌。





仲有呢個魚餅又係得獎作品,魚肉又鮮甜又彈牙。



叫咁多嘢,四個人無可能食得晒,最後打包了三大盒給酒店的小妹。

返到市中心已是華燈初上,到酒店附近的足療中心做足療,再夜遊岐江。







 





晚上的岐江橋又是另一番景象。


2 則留言:

  1. Enjoy your day! Have a nice day!

    回覆刪除
  2. 你好~!!!我是nowTV的Writer Mira, 我們現正在製作一個有關旅遊的小環節,希望徵集網上寫得好得旅遊blog, 在節目畫面中出你的文字及相片,每天數分鐘,介紹數篇旅遊文章,當然我們會出你的名字及你yahoo blog的網址。你的blog內有很多好文章,希望你會有興趣,如果有問題, 請email : mai_happyberry@yahoo.com.hk 或致電98236649找我, 我是mira:)
    期待你的回覆~!!
    [版主回覆04/24/2012 23:27:42]無問題,資料可以隨便用。

    回覆刪除