2011年8月6日 星期六

2011 布吉超值遊 - 結束篇

今日要返香港了,還未仔細逛過酒店,吃過早餐,便到碼頭走走。


你估花師奶睇咩?很多魚魚.........





估唔到真係有人釣魚





從碼頭慢行到沙灘,又從沙灘搭這架 "纜車" 返回大堂。





花老爺話最鐘意係啲沙灘.......





同埋泰按,今天安排了酒店附近的 BAAN,兩小時泰按還送草球。嗅着草球的氣味、聽着鳥仔聲、涼着風扇,環境一流。花老爺話師傅都 OK,但不及街邊鋪仔那位師傅。每人 900B ($235),綜合各方條件,似乎這間最為舒適。





揼完骨就夠鐘上房收拾行裝,等司機接到機場。


Check-in 完到二樓泰航的餐廳吃行程最後的一餐,便入禁區準備上機。





行程太完滿,到上機前竟然發生問題。入到移民局已見一條長龍,不以為然,點知條龍唔多郁,眼看乘搭的航班已 Final call,便向前面香港的遊客請求幫忙,讓我們先行過關。幸好香港的遊客們都很好,紛紛讓我們前行,總是趕及過關。AA 的工作人員已四處尋找尚未上機的乘客,跟我們聯系後,便通知我們如何趕快上飛機。


記憶中曼谷的移民局速度快很多,以至失去預算。下次到外地旅行,還是預早一小時過關,以免來不及上機。


2 則留言:

  1. 噫!我以為靚女在沉思呢……
    [版主回覆08/09/2011 08:52:00]唔係呀,之前一日上船見到好多魚,嗰朝咪諗住去睇魚囉,食早餐時擰咗舊無人會食既麥包頭去餵魚,點知愈睇愈多魚,真後悔無擰多啲麵包。

    回覆刪除
  2. 最後總算有驚無險……下次寧願預鬆動些好!咁快就寫完四日遊記……我那邊還完成呢!
    [版主回覆08/09/2011 08:56:00]記憶中泰國過關都好快,預咗半小時過關,點知等咗十五分鐘,前面條龍好似無咩點郁,嗰時開始好擔心。我聽到前面啲香港人搭遲我地一小時的航班,咪同佢地講俾我地過關先?佢地好好,個個都讓我地。一過關,已經有 AA 職員周圍搵人,我地聯絡咗佢之後,個心就定晒

    回覆刪除