2010年5月31日 星期一

2010 潮州三天行 - 第一天

早前約了朋友一齊報團去梅州土樓,點知唔成團,朋友想去潮州,又啱時間,所以改了到潮州逛了一轉,天意也。 點解話天意呢?原因是幾個月前才跟網友到潮州吃吃喝喝,所以無計劃短期內再去,反而朋友話未去過潮州,都想去行吓,造就了今次潮州之旅。


今次潮州之旅好抵玩,每人 $322(團費) + $150(小費) + $170(加遊) = $642,當然,代價係無咁自由囉。


第一天︰鮜門海鮮餐 - 惠來世鏗院 - 潮陽明安里 - 汕頭 - 福合埕牛肉丸夜宵。


在深圳灣口岸上車,經過兩個鐘頭的車程,便到達鮜門這個中轉站,這裡多是旅行團中途吃飯的地方,例牌的團餐,海鮮湯、蒸魚、灼蝦、蒜泥蒸蝦菇(瀨尿蝦)、白切雞、魚丸、時菜、海鮮煲,不過不失。





旅行團最能找到一些不用或少量入場費,但地方 "隔涉" 的旅遊景點。今次的第一站 - 世鏗院,這是林世鏗先生對外開放的私人宅院,充分表現了潮州私人建築的特色,不禁想起杭州的胡雪巖故居,都是很美麗、很宏偉的私人大宅。


大宅外的風水地標





全景























參觀過私人大宅世鏗院,下一站是潮式民居 - 明安里,明安里是潮式民居的示範單位,名為九龍吐珠,祠堂在中間,三邊是房屋,一式的建築,強烈感受到民族的團結性。

















遊罷明安里,旅遊車直抵汕頭,又到晚飯時間。晚餐是全鵝宴 - 滷味拼盤、鹵鵝片、酸甜鵝柳絲、鮮菌鵝骨、鵝仔肉柯飯、春菜鵝骨煲、鹵鵝血、番薯葉、韭菜粿、金玉聚滿堂,都有少少賣點架。





食過晚飯,導遊安排團友返回今晚入住的汕頭花園賓館休息,之後再集合進行自費的夜遊項目。








旅行團必設的加遊項目 - 福合埕牛肉丸夜宵,牛肉丸、牛根丸、魚丸、煎蠔烙、沙茶牛肉粉、炸豆腐,味道不俗。








4 則留言:

  1. 以前未結婚都同爸媽返過去幾次 ,而家潮州變化都好大 ,有機會都好想去 ,媽咪最近先去完三日遊話冇機會探親 ,遲 d 又同姑媽 ,表姐一家自己再去 ,可惜我又去唔到
    [版主回覆06/01/2010 20:39:00]潮州真係變化好大,但潮州人既團結感覺仍然濃厚,唔似我鄉下 - 常平,一啲鄉下既感覺都無。有時間既話,暑假返去行吓啦。

    回覆刪除
  2. 看見你的blog,令我想起兩年前同姨甥仔返潮州惠來一帶住(因我是潮州人),雖然住得三日兩夜,是我這個姨姨嚷著走=.=,但至今我都好掛住呢個地方。
    小時候成日返,而家返去真係變化好大。
    [版主回覆08/04/2010 10:54:00]有機會應該返鄉下走走,你地年輕人唔明,點解啲人鐘意尋根,日後你會體會到,暑假有時間返去行下啦。祝你新工作順利。

    回覆刪除
  3. 小時候成日返,但由於我係女兒身,唔俾入祠堂,可能我亦是唯一一個冇入族譜內姓名的後人(男的一列,女的一列),祖父祖母更加未見過,因為他們早死。
    得閒都要返去睇下,不過等到我d錢鬆動d就ok!
    兩年前去,我覺得自己似個大鄉理多d…
    [版主回覆08/05/2010 13:59:00]個人感覺,潮州仍然保留着很多傳統,值得睇下。如果鄉下無咩親人,不妨考慮跟團,可能會有不同的觀感。

    回覆刪除
  4. 到時你機會再去的話,介紹食一些好地道的小吃給你,不錯的。唔一定食一些大路的潮州食物有一款是我很喜歡的餅,就係綠豆餅,好香但油膩症d(因用豬油整)。次次去親,都要買2-3卷回來吃,因為用紙包關係。
    其實我打算唔跟團,因我知道如何搭車入去,以及有咩酒店可住,只是一個人去,母親大人不肯吧!
    我識聽潮州話,但講呢就麻麻。
    [版主回覆08/05/2010 19:55:00]上次網友搞潮州美食團,加上今次再遊潮州,應該短時間唔會再去。中國太大,要走既地方太多,之不過,如果係鄉下又唔同,始終係自己既根嘛。
    我有食綠豆餅,好似十蚊一筒,好好味,都估到係豬油整,否則無咁好味。我係東莞人,都識聽東莞話,但唔識講,你叻啲,起碼識講。

    回覆刪除