2009年11月12日 星期四

2009 曼谷之旅 - 2

第二日


泳池游水 - 東方文華鵝肝自助餐 - Let's relax 夢幻天堂之旅 - 唐人街街邊美食 + 買手信


原先計劃早餐食少少嘢,游早水,消化完去食著名的文華鵝肝自助餐。可惜花老爺話池水太凍喎 食完早餐就上房 hea 下,上下網,出發到文華酒店。


唔知幾時開始,花老爺去旅行,天氣都咁靚,我地懷着天朗氣清的好心情出發。





在 Siam 轉車到 Saphan Taksin 坐船,沿河各大酒店都有自己的 free shuttle boat,大部份亦不會要求乘客提供證明,有興趣的話,可以坐呢啲船遊短線船河架。














東方文華酒店





酒店吃早餐的地方,係唔係好想坐係度晒下太陽呢?





泳池旁休憩的躺椅





另一間餐廳戶外部份





由於我地早到咗,離開酒店到附近逛逛,走到一處印度人聚居的地方。





仲有好多賣銀器、銀手飾物既店舖,行咗半個鐘,返酒店享受呢個良景美景自助餐。


一個月前訂位,要求 River side,可以對住咁影既河景食 mum mum





食物的質素不用多說,鵝肝亦無限量供應。





食飽飽,搭返 Shuttle boat 去 BTS,到附近的 Robsin 百貨買牛仔褲。花老爺此行其中一個目的就係買牛仔褲,總算買到兩條。





Shopping 完搭車去下一個夢幻之旅 - Let's relax。搭車期間見到呢架沙甸魚車,大家係咪覺得自己好幸福?





雖然唔係放工時間,市區都依然咁塞車,好彩預咗成個鐘頭,啱啱趕得切預約時間。





花老爺唔鐘意 spa,佢話唔可以俾人摩身摩勢喎,仲好,慳好多。我地做腳底按摩 + 泰式按摩 + 香草球





嘆完仲有好味既香芒糯米飯





由於差一條牛仔褲無碼,我地走咗兩個 BTS 站,最終都係要去返 Asok 間 Robsin 先搵返嗰隻款,好彩有碼,此程牛仔褲任務完成。搭的士到唐人街食嘢兼買手信。


唐人街十年如一日,都係咁既樣。





合記林珍香門前食魚鰾和燕窩,又平又好味。食完去老鋪林珍香買咗箱零食,本來打算食朋友介紹既亞陸粿條,行既都搵唔到,搭的士走人。














5 則留言:

  1. 好懷念Let's Relax既芒果糯米飯 ^_^
    [版主回覆11/13/2009 12:38:00]好多人都係咁講,快啲再去食啦

    回覆刪除
  2. 請問文華呢個自助餐是不是要smart casual?
    [版主回覆11/15/2009 20:12:00]係呀,只要係長褲、鞋 (男士當然唔好着涼鞋)都OK既,我地 weekday 食,七成以上係商務午膳。

    回覆刪除
  3. 三樣都係我最鍾意既美食黎架,     ^U^       ฟืง ฟิง

    回覆刪除
  4. 請問妳文華酒店o個間早餐自助餐間餐廳個名係乜呀? 我上網睇homepage發現酒店入面有好幾間餐廳.....另外請問妳係幾錢一位??睇完妳個blog我都好想試下~~~Thanks!
    [版主回覆01/09/2010 00:07:00]Lord Jim's Lunch Buffet
    Mondays to Saturdays - Bht 1,180 Saundays - Bht 1,500 (with additional of fresh oysters) Subject to 17.7% service charge and tax per person

    回覆刪除
  5. 請問Let's Relax点去呢?可否比地址我...manymany thx!! 文華酒店Buffet是否一定要訂位,我下個月會去泰國自由行,想請教吓你取些資料,有什麼spa 同食嘢好介紹呢???many thx! Landy
     
    landyl923@yahoo.com.hk
    [版主回覆06/21/2011 19:07:00]我係去泰友營度搵料既,你都可以去搵搵。文華的BUFFET 要訂位的,我去呢間︰Lord Jim's Lunch Buffet,最新的價錢你要問問酒店。

    http://www.thailandfans.com/forum/
    右上角有個搜尋,可以找到比較 UPDATED 的 資料。

    回覆刪除