2009年4月26日 星期日

東涌大澳一天遊-2

大澳的第一站,係導遊介紹既甜品和海味店 - 益昌。先食甜品。甜品有︰荳腐花和芝麻糊,仲有荳腐花加芝麻糊變成既 "黑白" 。荳腐花算幾滑,不過荳味唔重,芝麻糊係生磨既,花老爺話得喎。我比較喜歡 "黑白",豆花混埋芝麻糊既甜味,慳返唔使落糖嘛。



益昌海味,從五蚊既辣椒豆鼓,到幾千蚊既花膠都有,豐儉由人。


最衰係落雨濕濕,蝦醬工場無開工,導遊張先生擰啲發酵中既蝦醬過我地聞,嘩!真係好香,仲要初初開蓋唔覺咁香,越聞越香。由於雪柜尚有許多琳琳種種的調味料,我只買了一瓶蝦醬俾隔離位個壞人。個壞人去台灣玩都掛住買嘢俾花家食,我梗係要禮尚往來啦。



食完甜品,買完蝦醬。經過橫水渡,向舊大澳碼頭方向進發。



美麗的大澳



殺風景的垃圾



另一海味老店 - 老友記



荒廢了的大澳街市



在大澳郵政局



和大澳消防局旁,



便是大澳的另一 "景點" - 茶粿財



每次到大澳,都要先到財伯那裡買茶粿、糯米糍,晏啲驚賣晒。伯伯話以後我地到大澳,打電話留定俾我地,唔使我地擰住啲茶粿、糯米糍周圍走。


茶粿財- 大澳石仔埗街106號,電話︰2985 8740


買完茶粿,繼續行程。


大澳大會堂



呢個濕地好靚,有好多好多朝潮蟹、彈塗魚,又有紅樹林。可惜我學藝未精,影得唔好。



在小學旁,又見到婆婆買糕點。我地食咗桂花糕,我覺得好好食,花老爺就話無龍皇酒家嗰啲咁好味。佢都傻既,龍皇酒家賣幾錢?婆婆賣 $3.5 咋,費事啋佢。



經大街回程的時候,又見到燒尤魚、黃花魚春既檔口,又試咗黃花魚春。




亞姨好用心咁燒,幾鮮味。



要離開啦.......



食埋雞屎縢茶粿先。



大澳啲人好好,個個都好好笑容,有無幫襯都唔會黑口黑面,搞到我檔檔食少少,都飽到上心口。


今日玩得好開心,亦好高興認識到花家姐啲朋友。花家姐,多謝妳。


1 則留言:

  1. 我行得慢睇唔到蝦醬呀
    [版主回覆04/27/2009 17:02:00]因為落雨,張先生揭開個蓋,俾我地影完相即係蓋回,所以你地睇唔到。其實好天的時候大澳周圍都有人晒蝦干、魚干、蝦醬,有機會再去玩過啦。

    回覆刪除