2008年4月30日 星期三

2008台北之旅 - 出發篇

今次主要是探小雲,點知劉生請咗日假,連同五一和週末,這樣,我們一起共同走到宜蘭的旅程。


今次乘搭港龍的客機往台北,當然一早就網上check-in,很順利地check-in完畢,然後往 Burger King 吃早餐。








吃完早餐走達登機位置後,竟然告訴我們要轉往另一個登機位,距離關閘只餘五分鐘,又沒有廣播,有冇搞錯

馬上跑到無雷公咁遠既登機位,唔知咩原故,仍然未開始登機,睇黎起碼delate 半個鐘,走到 Marco Polo Club 那邊等上機。到起飛時間,先開始登機,空姐拿了我們的登機證,一言不發撕爛咗,然後給我們兩張 18行 K 和 L的登機證,點解換咗我個位又唔同我講,啋都唔啋我,今日到底搞咩?換登機位又唔出聲,換咗我哋個位,又唔問我地意見,但後面好多人排隊,算啦,費時阻住人,遲啲先投訴。上機後,空姐指示我們往商務客位
哦!原來部機OVER BOOK,UPGRADE 我哋到商務客位,咁又唔同。即刻影相留念,KEEP 住啲好運先。




中式早餐





西式早餐





食完坐多陣就到達桃園機場





沒有留言:

張貼留言